Rugbyen op de Koemarkt in Purmerend! Wie wil dat nou niet! Niet alleen de jeugd van Rugby Club Waterland kan donderdagavond (19 juni 2014) met de ovale bal 'het strand' van Purmerend op. Iedereen van 5 t/m 17 jaar krijgt de kans kennis te maken met (beach)rugby.

Van 19:25 tot 19.55 uur is er een open training voor iedereen van 5 tot en met 11 jaar en om 20.50 tot 21.20 uur is het aan de beurt voor de jeugd van 12 tot en met 17 jaar. De training is dus voor zowel jeugdleden als geïnteresseerden, neem dus als speler een vriend of vriendinnetje mee!

Naast de open trainingen zullen er in diverse leeftijdsgroepen wedstrijden worden gespeeld. Klik op de afbeelding om het programma in te zien. Het beachrugby op de Koemarkt maakt onderdeel uit van het BeachEvent Purmerend dat wordt georganiseerd door Stichting Koemarkt. In  negen speeldagen komen acht sporten aan bod. Kijk voor meer informatie op www.beacheventpurmerend.nl.