Beste leden en ouders van jeugdleden,

Bij deze kondigen wij de geplande ALV aan ter afsluiting van seizoen 2014-2015. Door omstandigheden m.b.t. onze financiën is deze later dan gepland op maandag 14 december 2015. Op de agenda staan onder andere het financiële en verengingsverslag van het afgelopen seizoen 2014-2015.

Wij zullen de avond starten om 19:15 met een half uur voor het inloopspreekuur met de commissies. Daar kunnen jullie je specifieke vragen aan de commissie stellen die hun stukken in het verengingsverslag presenteren. Om 20:00 zal de ALV starten met de opening van de voorzitter.

De officiële uitnodiging en agenda zullen binnenkort per mail worden gestuurd naar de leden. Mocht je geen mail ontvangen in de komende 2 weken geef dit dan door aan de ledenadministratie, leden@rugbyclubwaterland.nl. De stukken zullen 14 dagen voorafgaand aan de ALV beschikbaar zijn en opvraagbaar bij ondergetekende.

Met vriendelijke groet,

Tessa Sonderman