Een item dat met kerst eigenlijk niet mag ontbreken op een mooi gedekte eettafel. De RC Waterland bierpul! Bier smaakt met deze pul natuurlijk extra lekker. Uiteraard kan je er ook prima rode wijn uit drinken. Je zult merken; elk slobberwijntje smaakt ineens als een Premiers Grands Crus Classés uit Pauillac van 2012!

De RCW bierpul is vanaf zaterdag (tijdens het kerstdiner voor Senioren) te koop in ons clubhuis. De pul kost 8 euro per stuk, wil je meteen kunnen proeven of het bier echt veel lekkerder smaakt? Dan betaal je 10 euro. Natuurlijk is de pul ook heel leuk om iemand met kerst cadeau te geven. Proost!

De opbrengst van de verkochte mokken is voor ‘Draag je steentje bij’ en gaat dus volledig naar de inrichting van ons nieuwe clubhuis.