Zoals velen van jullie weten heeft RC Waterland op 28 augustus de officiële opening van het nieuwe clubgebouw. Het is de bedoeling, dat iedereen die lid is van onze club op deze dag zijn of haar sport mag beoefenen. Voor onze jeugdleden en de ouders houden wij een toernooitje van 10.00 uur tot 12.00 uur. Wij gaan het op dezelfde organiseren als het oliebollen toernooi. Dus de teams zullen bestaan uit Guppen, Turven, Benjamins, Mini's, Cubs, Junioren en Colts aangevuld met alle ouders die mee willen doen. Iedereen van de jeugd mag meedoen ook de ouders mogen zich hiervoor opgeven.

Er kunnen maximaal 10 teams meedoen dus geef je snel op. De teams worden door de organisatie samengesteld. De wedstrijden zijn 1 x 10 minuten. Er zullen per team minimaal 4 wedstrijdjes gespeeld worden.

Aanmelden kan via het inschrijfformulier op deze pagina!

Namens de organisatie
Hans Spaan