Handige handjes gezocht! In het nieuwe jaar willen we ons mooie clubhuis verder verfraaien, we willen zorgen voor een mooi afgetimmerd gedeelte boven onze bar. Supporters van Waterland heeft daarvoor onlangs een mooi bedrag beschikbaar gesteld en is er ook al hout gesponsord.

Maar.... helpende handjes zijn natuurlijk onbetaalbaar. Daarom roepen we alle leden (zonder twee linker handen) op om te helpen om deze verbouwing tot een succes te maken. We kunnen in ieder geval een timmerman en een installateur goed gebruiken. Kan/wil je (start 3e/4e week van januari) helpen? Geef dat dan door via het formulier op deze pagina. Je aanmelding komt bij Piet van Twisk terecht die zal zorgen voor (hopelijk goed gevulde) planning.

Help ons clubgebouw nog mooier te maken en meld je aan!

[contact-form-7 id="2c3ca63" title="Hulp bar"]