Paul MorriceMet grote verslagenheid heeft Rugby Club Waterland kennis genomen van het overlijden van Paul Morrice. Door een hartstilstand afgelopen zondagmorgen werd Paul Morrice helaas slechts 54 jaar. Paul was jarenlang op de club actief als trainer en scheidsrechter. De club zal hem zowel op als naast het rugbyveld enorm gaan missen. Wij wensen zijn vrienden en familie, met name zijn vrouw en kinderen alle sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.

Paul zal maandag 9 juli om 14.30 uur (dus niet zoals eerder gemeld om 15.30) gecremeerd worden. De crematie vindt plaats in uitvaartcentrum de Associatie aan de Purmerweg 92.  Daarna is ons clubgebouw aan de Van IJsendijkstraat geopend (vanaf ongeveer 16.00 uur) om een kopje koffie of thee te drinken. Er is verder geen moment tot condoleance.