Waterlanders opgelet! We kunnen heel makkelijk geld verdienen voor onze club. Voor wie regelmatig  boodschappen doet bij de Vomar, weet ook wat de ‘Klant is koning kaart is. Met deze kaart kan je sparen voor je eigen portemonnee, maar ook sparen voor je favoriete onze club.

Als je de code: WAPU2021 koppelt aan jouw kaart, spaar je ook  mee voor  Rugbyclub Waterland!

• Heb je nog geen Klant-is-Koning/Vomar Voordeelkaart?

Download de Vomar-app en maak hierin een digitale Klant-is-Koning kaart aan. Wil je liever een fysieke kaart? Deze kun je gratis meenemen bij een Vomar in de buurt.

• Koppel vervolgens je kaart aan de RCW met onze unieke clubcode: WAPU2021

• Laat bij je boodschappen altijd je kaart of app scannen bij de kassa. Je spaart dan automatisch mee!

• Vomar maakt ieder kwartaal 0.5% van het bedrag dat alle leden aan boodschappen besteden over naar de Rugbyclub Waterland