Jullie gaan maar door in de Grote Clubactie. Volgende week hebben jullie herfstvakantie, we hopen dat jullie dan nog even een sprintje trekken. We kregen deze week ook al volle boekjes terug.

KIDS VERKOOPWEDSTRIJD

Heb je meer als 40 loten verkocht dan kan je via je eigen Grote Clubactie pagina inschrijven voor de Kids-verkoopwedstrijd. De Grote Clubactie organiseert elk jaar een landelijke verkoopwedstrijd. De 1.000 beste lotenverkopers van Nederland kunnen diverse prijzen winnen. Zoals een Playstation 5 of toegangskaarten voor Bobbejaanland of attractiepark Slagharen. Alle deelnemers aan de Kids-verkoopwedstrijd ontvangen na inschrijving direct een bevestiging met hierin een bon om een kadootje op te halen bij één van de 150 winkels van Top1Toys of Marskramer. Dus ook al eindig je niet in de top 1000, dan ligt er tóch een aardigheidje op je te wachten.

Je gaat naar je eigen verkoopsite via je inlogcode op je boekje. Dan ga je naar KIDSWEDSTRIJD tik op lees meer en schrijf je in. Kom je er niet uit? Vraag je ouders/verzorgers om te helpen.

De tussenstanden:

1. Benjamins
2. Mini's
3. Junioren

Individueel

1. Noah Bogert
2. Mica van Zuthem
3. Sepp Egberts

Koop je loten online

Loop je steeds onze verkopende jeugdleden mis? Dan kan je je loten voor Rugby Club Waterland ook online kopen. Klik of scan de QR-Code!

Alvast een fijne herfstvakantie!

Groetjes Hans en Erna