600 euro voor de club, met dank aan alle stemmers bij Rabobank clubsupportactie 2023!

De Super Sunday was een mooie gelegenheid voor Rabobank Waterland om de Rugbyclub te verrassen met een mooie cheque. Elk jaar reikt de Rabobank cheques uit aan verenigingen en stichtingen en investeert op die manier de winst terug in de maatschappij, in plaats van uit te keren aan anonieme aandeelhouders. Hoe meer mensen op een club stemmen, hoe hoger het bedrag.

Namens de Rabobank reikte Thierry van der Weide de cheque uit aan Bart van Diepen, voorzitter van Rugbyclub Waterland. Bart: “dank aan Rabobank voor deze mooie bijdrage aan onze club. We zijn ook heel blij met de ondersteuning die we als bestuur van de bank ontvangen, bijvoorbeeld om onze organisatie verder te helpen verbeteren.”