Damesrugby dagen

Ben je een sportieve dame in de leeftijd 15 jaar en ouder en heb je altijd al eens willen rugbyen? Op de volgende data kun je bij Rugby Club Waterland kennis maken met de sport en het damesteam.

Zondag 12 mei
Op deze zondag wordt de eerste beginners training gehouden. De training zal van start gaan om 11.00 uur. Na afloop van de training is er de mogelijkheid om in het clubhuis te genieten van wat te drinken en een kleine versnapering.
Vind je de eerste dames dag nu zo leuk dan kun je het altijd nog een keertje proberen op dinsdag 14 mei, en dinsdag 21 mei om 20.00 uur. Ook ben je hier welkom als je het voor de eerste keer wil proberen.

Wat heb je nodig voor een training?
– Sportkleding (Hoeft niet het nieuwste, kan vies worden en stuk gaan)
– Sportschoenen (kicksen of loopschoenen)
– Eventueel bitje (kan worden gekocht voor €3,- op de club)
– Douchespullen
– En niet te vergeten… een goed humeur!

Wil je meedoen? Meld je dan aan voor de Dames rugby dagen via onderstaand contactformulier! Wil je meer informatie over de Dames rugby dagen kan je ook het contactformulier gebruiken.

[contact-form-7 id=”4158″ title=”Dames”]