Wedstrijdsecretariaat

• Opstellen van wedstrijdschema´s in overleg met de NRB, publicatie hiervan en overleg hierover met Teammanagers, Technische Commissie en KC.
  • Inschrijven van de teams voor wedstrijden en toernooien.
  • Directe communicatie met de consul van Spurd en informeren bij afgelasting van de scheidsrechters, teammanagers en de KC voorzitter.
  • Overleg met de NRB over buitenlandse teams die te gast komen en over de daarbij behorende wedstrijden.
  • Zo nodig optreden in de vergadering van de TC.
  • Bijhouden van de prestaties van alle teams en het verwerken in het competitie schema
  • Afstemmen van wedstrijden met de KC.
Scheidsrechters
  • Coördinatie van de inzet van scheidsrechters voor wedstrijden waarvoor RCW een scheidsrechter moet leveren.
  • Er voor zorgen dat RCW een voldoende aantal gekwalificeerde scheids- en grensrechters kan leveren, gegeven de verplichtingen hiervoor vanuit de NRB
Toernooien
  • Organiseren van toernooien en wedstrijden met (buitenlandse gastteams).
  • Afstemmen hiervan met en betrekken van de KC en de Feestcommissie hierbij
   Wedstrijdsecretaris:Thomas Termeulen (ws@rugbyclubwaterland.nl)