WATERLAND BUITENSPORT & BEWEGEN

Frisse lucht, zon, regen, vogels, wolken en de wind. Rugby Club Waterland ontwikkelt een plezierige en gezonde manier van sport en bewegen. Lekker buiten, op basis van de kernwaarden van de rugbysport: Met elkaar, voor elkaar.

Beweeg op jouw niveau, ontmoet nieuwe mensen en leer met de periodieke lezingen en workshops alles over gezondheid en leefstijl.

HET CONCEPT

• Sport en Spel in de buitenlucht op vaste lestijden in de ochtend- en avonduren,

• Intensief en gedoseerd, op jouw niveau,

• Begeleid door ervaren fysiotherapeut en sportinstructeurs,

• Lezingen en workshops over gezondheid en leefstijl,

• De plek waar je elkaar ontmoet en kennismaakt met lokale professionals.

30 SEPTEMBER 2023 GEZONDHEIDSMARKT

Zaterdag 30 september organiseert Rugby Club Waterland de Buitensport & Bewegen Gezondheidsmarkt. Hier kun je kennismaken met het concept, de vereniging, de professionals en trainers!

10:15 Inloop met koffie en thee

11:00 Opening en presentatie

11:30 – 13:00 Vrije ruimte om kennis te maken met vitaliteitsdeskundigen, instructeurs, het clubgebouw en de sportvelden, met een gezond hapje en drankje.

Nieuwsgierig? Meld je dan aan via onderstaand formulier.

My Awesome Headline