Jubileumfeest: 40 jaar Rugby Club Waterland

Op zaterdag 26 augustus 2023 bestaat Rugby Club Waterland exact 40 jaar! Dat willen we graag vieren met al onze (oud-)leden, supporters, sponsoren en vrienden van de club. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, dus neem gerust een introducee mee! We hebben een geweldige dag voorbereid om het moment te vieren. Er zal natuurlijk rugby worden gespeeld, er wordt heerlijk eten geregeld, voldoende drank en er zal livemuziek zijn om de feeststemming erin te brengen.

JUBILEUM HOODIE
Om deze speciale gelegenheid extra bijzonder te maken, hebben we ook speciale merchandise ontworpen. Deze unieke hoodie is speciaal gemaakt om ons 40-jarig jubileum te vieren. Via deze link of de button kun je nu je eigen hoodie bestellen. OP=OP dus wees er snel bij! Bestellen kan tot en met 17 augustus 2023.

PROGRAMMA
We beginnen het feest met twee mooie rugbywedstrijden. Daarna zal Rozemeijer zorgen voor het diner. Er zullen diverse ‘foodstations’ zijn met verschillende happen voor iedereen wat wils. Kosten zijn €18,- per persoon. Reserveer je dineer via deze link of via de button. Reserveren kan tot 17 augustus 2023.

• 14:30 KO Heren: RC Waterland – Feanster RC
  • 16:00 KO Dames: Blue Babes – Antwerp RC
  • Vanaf 18:00 Diner Rozemeijer
  • 20:30 Live muziek van The Projects
  • 21:30 Bekendmaking Spelers van het jaar
  • 22:00 Live muziek van The Projects
  • 01:00 Einde

HULP GEZOCHT!
Daarnaast willen we graag een beroep doen op jullie allemaal. We zijn op zoek naar vrijwilligers die willen helpen bij de opbouw, op de avond zelf een uurtje achter de bar wilt staan of bij het opruimen van het jubileumfeest. Jouw hulp is van onschatbare waarde om ervoor te zorgen dat dit evenement soepel verloopt. Als je bereid bent om een handje te helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten via deze link.