Wat een wedstrijd. Wat een opstelling. Op de eerste rij Maaike, Manòn en als hooker Anne-Marie. Nog nooit zo’n sterke scrum gezien! Inger op nr 9 en Anne daarnaast op nr 10. Zij leken elkaar overal te vinden in het veld. De passes, hoe raar ook, werden allemaal door Anne gevangen. Die Reinier heeft zeker invloed als supporter!!! Maartje vulde de lijn aan, nu ze even in Nederland is.

Het begon allemaal zo goed en we stonden lange tijd voor, maar er gebeurde iets, en wat is me niet helemaal duidelijk, maar toen was de wedstrijd gedaan. In de laatse 15, 20 min viel de ene na de ander try bij Leeuwarden.

De wedstrijd begon erg fysiek, er was veel contact. Ik denk dat dit zijn tol aan het einde van de wedstrijd begon te eisen. Zij hadden net even meer snelheid aan het einde van de wedstrijd. Ook de blessure van Maaike in de laatste minuut was een redelijke domper op de wedstrijd.

En toch ben ik dan weer erg trots op iedereen als er gewoon weer wordt gelachen en er weer positief naar de volgende wedstrijd wordt gekeken.

Muts: Inger en mede kandidaat Muts was Anne.

5 Try’s totaal en 4 conversies van Maaike.

Try’s Maaike 4x, Inger 1x