De school- werkweek is weer bijna voorbij gewaaid, dus tijd voor een stormachtig weekend! En hoewel er weinig competitiewedstrijden zijn op zaterdag mag er toch wel gesproken worden van een super saturday. In de ochtend is de Rugby Development Dag (RDD) voor de eerste jaars Cubs, daarna spelen de Colts een oefenwedstrijd tegen RFC Haarlem.

De andere wedstrijden worden zaterdag afgewerkt in het clubgebouw van RC Waterland. Het nationale herenteam speelt om 14.00 uur in Praag tegen Tsjechië en natuurlijk is het de laatste dag van de Six Nations. Gaat Wales voor de Grand Slam? Of gaat toch Engeland er alsnog met de hoofdprijs vandoor? Alle wedstrijden (bekijk hier het schema) worden uitgezonden in ons clubhuis, zorg dat je niets van dit spektakel hoeft te missen!

Fijn weekend!

UPDATE 16 MAART 8:38 UUR

De velden in Utrecht zijn afgekeurd. De Turven en Benjamins zullen daarom vandaag niet spelen.

UPDATE 16 MAART 14:30 UUR

De wedstrijd van Heren 3 tegen Amstelveense RC gaat niet door.

UPDATE 17 MAART 10:25 UUR

De wedstrijd van RCW JuRo Unirek tegen Utrechtse RC zal gespeeld worden om 14.00 uur ipv 13.00 uur.