Beste Waterlanders, ouders en supporters,

de afgelopen periode bent u verstoken geweest van uw wekelijkse mail betreffende onze vereniging, dit lag niet aan u maar aan mijn lichamelijk ongemak. Inmiddels functioneert e.e.a. weer voldoende om er weer een op te stellen. Ik ga niet in detail de afgelopen periode doorlopen, daar heb je zelf bij kunnen/moeten zijn, maar Waterland is inmiddels weer een hoop buitenlandse ervaring rijker. Op competitieniveau zijn alle doelstellingen min of meer gehaald, met als uitzondering onze junioren, deze spelen de 10 mei in Amsterdam de finale in de B-poel, klasse, naar huis met die beker! Staat mooi op onze GALA tafel.

Wat brengt ons de komende tijden nog? Best wel veel. Zo hebben we 11 mei weer een jeugd rugby experiënce day, mogen we op 25 mei twee (!) voorrondes van de Nationale Sevens organiseren en hebben we 9 juni ons eigen rugbystratentoenooi, de intekenlijst hangt op ons bord en ik zag dat er nu al 5 teams zich hebben ingeschreven, top. Gaan we voor een nieuw aantallen record? En een aparte dames/meiden competitie zou natuurlijk helemaal prachtig zijn... Dames, ga deze uitdaging aan! Kan ook in combinatie met onze clusterpartners RCZ en RCWF.

Buiten deze toernooien moeten onze Colts hun competitie nog afronden, ontvangen we 3 mei het Londense team van oud speler Bastiaan de Groot, waar menig speler nu al naar uitkijkt... Voor een ieder die nog wil meespelen, via de mail opgeven bij mij! De rest komt dan gewoon kijken. En in Duitsland vonden een aantal tourgangers het jammer dat onze tegenstanders zo vroeg vertrokken, de week erna bemerkte ik hetzelfde bij dezelfde spelers, na de wedstrijd tegen Mitchem RFC.... buitenlandse wedstrijden bestaan gewoon uit 3 helften!

En de aanmeldingen voor Ameland zijn in volle gang, dus maak je aanmelding definitief of meld je a.s.a.p. aan! LET OP= Aanmelding via de website en is pas DEFINITIEF wanneer het verschuldigde bedrag is overgemaakt.
Rek Num: NL65 ABNA 0439 2799 92 tnv T.M. Sonderman
Prijs overnachting: € 16,00
Prijs BBQ: € 13,00

Op Ameland wordt het gegarandeerd een feestje! Zorg dat je erbij bent op 20, 21, 22 juni

Schrijf je hier in!

Fijne en succesvolle weekenden,
Hans

Het weekprogramma (week 17 en 18)

zaterdag 26 april (bestuursafgevaardige: nvt)
15.00 uur: Koningsborrel (op de Koemarkt in 't tourshirt 2013? Vanaf 15.00 uur)

zondag 27 april (bestuursafgevaardige: nvt)
14.30 uur: Bassets/BSN/DIOK - CAS/Alk/DH/RCW (colts naar Sassenheim, info volgt)

vrijdag 2 mei (bestuursafgevaardige: nvt)
02.45 uur: vertrek Damestour (richting Praag)
18.30 uur: Praha United - RC Waterland (als onze dames dan nog wakker zijn 😉

zaterdag 3 mei (bestuursafgevaardige: nvt)
13.00 uur: RC Waterland 2/3 - Universary College School Old Boys (be there at noon!)

zondag 4 mei (bestuursafgevaardige: nvt)
12.30 uur: aankomst Damestour (als het goed is vanuit Praag)
13.00 uur: CAS/Alk/DH/RCW - Amstelveense RC (colts thuis in Purmerend, inhaalwedstrijd 8 feb)