Beste Waterlanders, Waterlandsters en supporters. Klop, klop, klop, dat kregen zondag onze Waterland teams, het 2e team was kansloos in en tegen Den Helder, het 3e team kon tegen een overwachts sterk en compleet (!) 4e team van CAS RC absoluut geen vuist maken en door wat gegoochel van de NRB moesten onze colts opeens clusteren met CAS RC. Op zich wel een uitdaging voor onze colts, ze spelen nu op het hoogste nivo, nl. in de cuppoel. Tegen de DIOK/Bulldogs combi moesten ze echter nog aan elkaar wennen. Gelukkig hadden we op zaterdag nog onze cubs die wel wisten te winnen, jong geleerd…? Verder viel de opkomst voor de veteranentraining en tourmovie-avond helaas tegen. We proberen het 19 oktober nog 1 keer, misschien trekt dan het bockbier de oude mannen wel over de streep.

Aankomend weekend staat er weer genoeg op de planning, allereerst de Algemene Leden Vergadering, waar niemand mag ontbreken. Voor de zaterdag gaan de cubs en junioren richting Radiostad. Turven en benjamins zijn vrij, de mini’s krijgen zaterdagochtend een extra training. En op zondag weer eens een volle bak, het nieuwe colts cluster speelt als eerste tegen het jeugdrijke RC Eemland, daarna mag het 3e team zich revancheren tegen de inmiddels sterkte Smugglers en het toetje is het optreden van het 2e team tegen een onvoorspelbaar Utrechts studententeam. En onze daames gaan voor hun eerst competitieduel naar Gorredijk, da’s Friesland, femkes. Verder zal het 1e team afscheid nemen van onze Aussie prop Chris. En nieuwkomer Johnny helpen indrinken.

De bar- en schoonmaakroosters staan inmiddels op onze site, maar voor het gemak ook nog ff onderaan deze mail. No excuses.

Het weekprogramma (week 39):

vrijdag 28 september (bestuursafgevaardige: het bestuur)
19.30 uur: aanvang dames, heren drie en eventueel juniorentraining i.v.m. ALV
21.00 uur: Algemene Leden Vergadering (zorg dat je er bent)

zaterdag 29 september (bestuursafgevaardige: nvt)
10.00 uur: RC Waterland (TBM is vrij, mini’s trainen wel in Purmerend)
11.00 uur: RC Hilvergeinboks- RC Waterland/Alkmaar (blijven de cubs ongeslagen? Vertrek om 09.15 uur)
12.00 uur: RC Hilversum – RC Waterland (de junioren op voor de kraker, verzamelen om 10.00 uur)
xx.xx uur: RC Waterland 1 (1e team is nog vrij)

zondag 30 september (bestuursafgevaardige):
11.30 uur: Combi NoordWest – RC Eemland (het nieuwe colts cluster tegen Eemland, verzamelen om 10.30 uur)
13.00 uur: RC Wrotters/Lady Bears 2 – RC Waterland (daames naar Gorredijk, vertrek rond 10.30 uur)