Beste Paaslanders, ouders en belangstellenden, terugkijkend op vorig weekend hebben onze Mini's zich helaas net niet geplaatst voor de NK finales. Wel zijn ze veelvuldig en zeer actief op de foto genomen. Ook onze cubs en junioren moesten aan het kortste eind trekken in hun verre duels. En op zondag was ook ons 2e team de verliezer tegen het hoger geplaatste 2e team van de Utrechtse studenten. Wel is het team met een 8e plek veilig voor degradatie.
En de laatste Six Nations dag was misschien niet verrassend, maar zeker de laatste 2 wedstrijden wel spannend met goed rugbyspel. Zo'n 40 rugby enthousiastelingen volgden een of meer van deze wedstrijden 'live' in onze kantine.

Komende weekend staat in het licht van Pasen, derhalve zijn er alleen Ereklasse wedstrijden gepland, ons 1e team mag op bezoek bij hekkensluiter RC Eemland en zullen proberen van hun uitwedstrijdenverliezerscomplex af te komen. En de rest, veel Waterland teams zoeken komend weekend het buitenland op, zo gaan onze Cubs en Junioren op bezoek bij oude bekenden, Novocastrians RFC bij New Castle, de Colts naar Lille en onze dames zoeken in Albufeira de Portugese zon op. TM's laat me volgende week de namen van de tegenstanders en uitslagen weten, aub.

Veel sportief succes en vergeet je paspoort niet,
Hans

Het programma (week 13)

vrijdag 25 maart