Beste Waterlanders, supporters, ouders en fans,

De schaatsen staan inmiddels weer in het vet en dus is het weer tijd voor rugby. Niet voor de jeugdgroepen, die hebben nog 2 weken vrij i.v.m. de krokus- of voorjaarsvakantie. Toch is er deze zaterdag een interessante rugbywedstrijd in Purmerend, jawel, als voorbereiding op het komende seizoen komt het 1e team van ere-klasser Castricum op bezoek. Nadien kan er in ons clubhuis gekeken worden naar de six nations topper Engeland – Wales.

En zondag competitierestanten voor het 2e, 3e en de dames. De dames spelen thuis tegen de kampioen van de 2e klasse noord Greate Trien/Feanster. De heren teams moeten beiden de stadsgrenzen verlaten. Naar de spelers toe, het is vakantietijd, dus als je niet met de lange latten op weg bent naar de Alpen, zorg dan dat je je teamgenoten niet in de steek laat, het zal lastig worden de teams compleet te krijgen. En we willen toch niet als ‘losers’ de competitie afronden. Laat je TM dan ook weten of je er wel of niet bij bent.

Ameland 2012:
De intekenlijst hangt inmiddels 2 weken en de boerderij is inmiddels al halfvol. Ik wil zeker de spelers erop attenderen dat ze zich op tijd inschrijven (1e team en baba’s), is namelijk handig een slaapplekkie te hebben als je toch in actie moet komen. De prijs voor een overnachting is verhoogd naar €14,00 p.p.p.n. De BBQ prijs blijft vooralsnog €12,50 p.p. Betalen mag pas na 1 april.

Het weekprogramma (week 8):

Zaterdag 25 februari (bestuursafgevaardige: Rob)
14.30 uur: RC Waterland 1 – CAS RC 1 (oefenen tegen ereklasse team, verzamelen om 13.00 uur)
17.00 uur: Engeland – Wales (deze six-nations wedstrijd zenden we ‘live’ in de kantine uit)

Zondag 26 februari (bestuursafgevaardige: ??)
13.00 uur: RC the Pigs 1 – RC Waterland 3 (het 3e tegen de kampioenen, incl. feessie? Verzamelen om 10.30 uur)
14.30 uur: RC Hilversum 3 – RC Waterland 2 (de laatste wedstrijd voor ut 2e, verzamelen rond 12.30 uur)
15:00 uur: RC Waterland –  Greate Trien/Feanster (De dames spelen een week eerder dan gepland, verzamelen om 13:15)
xx.xx uur: RC Waterland 1 is vrij (uitrusten van gisteren, of natuurlijk de andere teams aanmoedigen!)

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 27 februari (19.30 – 21.00), zie ook: www.rugbyclubwaterland.nl -> agenda -> schoonmaakrooster:
Koos Veltman
Marcel Tierie
Thierry Tütünciyan
Wesley Blöte
Stevie Manvis

En het barrooster:
Het 1e team moet zaterdag na afloop van hun wedstrijd 2 vrijwilligers leveren om keuken en bar anderhalf uur te bezetten!!
Het liefst vrijwillig anders wijst de TM of captain de mensen aan.