Beste Waterlanders, ouders en belangstellenden, over de grenzen hebben onze Waterland teams het goed gedaan, in Newcastle wisten onze junioren zelfs knap te winnen. En onze cubs verloren, maar konden met opgeheven hoofd het veld verlaten. En binnen de landsgrenzen behaalde ons 1e team eindelijk zijn eerst uit-overwinning. Zwaar bevochten, maar de 5 punten waren binnen. De rest van het weekend bestond uit paaseitjes zoeken en het vol proppen met gourmetvlees.

We naderen het eind van de competitie, ook komend weekend spelen diverse teams hun laatste duel. Zaterdag hebben onze turven en benjamins een thuisdag, onze mini's mogen voor hun 2e NK kwalificatieronde naar Friesland toe, wanneer zij daar 1e of 2e worden hebben zij zich gekwalificeerd voor de NK. Verder mogen de cup-cubs naar Breda en de shield-cubs blijven lekker in Purmerend. Daarna is het de wedstrijd van dit seizoen voor ons 1e team in een plate-competitie waar nog alles mogelijk is. Van 1e in de poule, het spelen om de plate-schaal tot het spelen van een promotie/degradatie duel. Het zou mooi zijn als alle Waterlanders (jeugd, senioren, dames en fans) komende zaterdag, in fraai rood/wit/blauw, langs de kant staan om onze mannen bij te staan!! Het weer zit in ieder geval mee! Op zondag spelen de colts nog hun laatste thuiswedstrijd een gaat het 3e team voor hun laatste competitieduel naar de Utrechtse studenten.

Het weekend erop is het de senioren tour, richting Bulgarije. Verder spelen onze colts nog 2 uitwedstrijden, donderdag naar Sassenheim en zondag naar Den Haag. De rest is competitievrij.

Veel sportief succes en vergeet je paspoort niet,
Hans

Het programma (week 13 en 14)

Zaterdag 2 april