Beste Waterlanders, ouders en supporters,

Het waren weer fijne paasdagen met top Waterlands rugby. Zo hebben de Waterlandse teams in Nederland en het buitenland gespeeld tegen Engelse, Schotse, Belgische, Zweedse, Zwitserse en uiteraard Nederlandse teams. En hadden de senioren in Edinburgh nog een meet-and-greet met Neerlands beste rugbyer Tim Visser. En wisten onze benjamins in Utrecht beslag te leggen op de zilveren plek, klasse (maar ook turven en mini's deden het prima!). En in Purmerend wisten zowel Cubs als Junioren het onze Engelse gasten moeilijk te maken, waarbij onze Junioren zelfs de winst binnen haalden. En in Amsterdam zijn de bekerfinales, helaas zonder Waterlandse inbreng.

Ook het komende weekend wordt er weer vol op gespeeld, zo gaan truven en benjamins naar Haarlem, spelen onze Mini's in Etten Leur voor de NK plate, spelen de Cubs thuis tegen Delft en gaan de Junioren naar Leeuwarden, waar ze bij winst zeker zijn voor een finaleplaats in de Plate. En het 1e team reist af naar het altijd lastige Hoek van Holland. Op zondag is het wat rustiger, het Colts cluster speelt in Castricum tegen district Midden en is bij winst eveneens verzekerd van een finaleplaats. En het 3e team speelt in Velzenbroek zijn laatste competitiewedstrijd van dit seizoen. En in Purmerend spelen de meiden (12-16 jaar) een Sevens Toernooi (van 11.00 tot 15.00 uur).

Dan nog even het volgende. Twee van uw Hansen zijn genomineerd als clubheld, waarbij dhr. Spaan momenteel zelfs tweede in Purmerend staat. DAT KAN BETER! De Verkiezing Clubhelden van de amateursport is gestart dus er kan op jou gestemd worden. Roep al je familie, vrienden en clubgenoten op om te stemmen en wie weet win jij straks €25.000,- voor Rugbyclub Waterland. Stemmen kan tot en met 26 april 2015. Als iedereen gehoor geeft aan bovenstaande oproep, maken wij als vereniging kans op bovenstaand bedrag, dus zelfs als mag je de Hansen niet ;-), het is geld voor onze club! Even je best doen, aub!

En als laatste, 14 mei (Hemelvaartsdag) staat in het kader van hoe verzamelen we als club zoveel mogelijk geld om onze 'schuld' aan de NRB te voldoen. De hele dag zijn er vriendschappelijke oefenwedstrijdjes en acties om geld bijeen te schrapen. Aan een ieder om uiteraard aanwezig te zijn en mee te doen, maar ook om familie, vrienden of kennissen mee te slepen om er een gezellige en hopelijk ook financiële mooie dag van de maken. Voor verdere informatie verwijs ik naar Martijn Schram.

Allen veel plezier en succes,

Hans

Het programma (week 15)

Zaterdag 11 april (bestuursafgevaardige: Manfred?)
10.30 uur: RFC Haarlem - RC Waterland (TB naar Haarlem, vz 09.10 uur)
11.00 uur: NK plate Mini's plate (Mini's naar Etten Leur, vz 08.30 uur)
11.00 uur: RC Waterland - RC Delft (Cubs thuis,  vz. 10.00 uur)
11.00 uur: Noord combi - RC Waterland (Junioren naar Leeuwarden, vz. 08.30 uur)