Beste Waterlanders, supporters, ouders en fans, met de naweeën van de voorjaarsvakantie op de agenda, hoefde alleen het 3e team afgelopen weekend in actie te komen voor hun laatste wedstrijd. Er werd welles waar fors verloren maar evengoed was de champagne mee (bonnetje voor José) omdat zij toch mooi kampioen van het rechter rijtje zijn geworden.

En verder hadden we afgelopen vrijdag nog de reünie van de veteranen, zowel op het veld als later in de kantine. Komende vrijdag doen we dit nog een keertje over.

Komend weekend starten de jeugdwedstrijden weer (zal tijd worden). De TBM mag uit naar Castricum, de cubs en junioren gaan in Purmerend van start! Kom dat zien, zou ik zo zeggen. En op zondag, het laatste uitwijkweekend, gaat alleen het 1e team de Leidse wei in voor hun laatste competitie wedstrijd. Blijven ze dit seizoen volledig ongeslagen? Zou een unieke prestatie zijn binnen de eerste klasse!

De week erop gaan de oudjes op tour naar België en beginnen in Purmerend de bekerwedstrijden. Juist vanwege de grote hoeveel afwezigen (rond de 50 man), is iedereen dan zeer welkom, is het niet in het veld, dan zeker langs de lijn.
En vergeten we ons niet in te schrijven voor de Ameland boerderij, we zitten inmiddels op zo’n 75 inschrijvingen….en vol is vol.

Het weekprogramma (week 10):

• vrijdag 9 maart (bestuursafgevaardige: nvt)
    20.30 uur: Veteranen training (voorbereiding voor de tour)
    22.30 uur: Tourgangers Londen 2011 (bij voldoende belangstelling nogmaals vertoning tourfilm 2011)
  • zaterdag 10 maart (bestuursafgevaardige: Manfred)
    10.00 uur: CAS RC – Bulldogs SUNS – Waterland (TBM naar Castricum, verzamelen )
    11.00 uur: RC Waterland – Bulldogs/Gooi (de cubs starten tegen deze sterke combi, verzamelen 10.00 u)
    12.00 uur: RC Waterland – Amstelveense RC (de junioren tegen het gelijkwaardige A’veen, verzamelen 10.45 u)
  • zondag 11 maart (bestuursafgevaardige: nvt)
    xx.xx uur: RC Waterland 2e, 3e en Daames zijn vrij (uitrusten en dan bekeren)
    14.30 uur: LRC DIOK 2 – RC Waterland 1 (laatste wedstrijd 1e team, blijven ze ongeslagen? Verzamelen rond 12.15 uur)

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 12 maart (19.30 – 21.00), zie ook: www.rugbyclubwaterland.nl -> agenda -> schoonmaakrooster: