Beste Waterlanders, ouders en supporters,

afgelopen weekend hebben het 1e en het 3e team niet voor een verrassing kunnen zorgen. Op zaterdag ging een matig spelend maar gehandicapt 1e team ten onder tegen de mede promovendus uit Amstelveen en op zondag was het 3e team kansloos tegen de nummer 3 uit Velzenbroek. Wel werd er weer eens een 3e helft gewonnen, zelfs de Smugglers taaien tegenwoordig bijtijds af... Wel veel olijke ski vakantie foto's de revue zien passeren.

Het komende weekend staat bijna geheel in het teken van de voorjaarsvakantie en het bijbehorende broek-op-de-enkels-polonaise. Kortom, alleen het onvermoeibare 1e team mag aan de bak. Hopelijk wel weer eens op het hoofdveld. Daar dit de laatste thuiswedstrijd voor hen is, zou het leuk zijn om hen massaal aan te moedigen, uiteindelijk zijn de Olympische spelen beëindigd en zelfs de Six Nations nemen een weekendje vrij. En op zondag hebben we een heuse (jonge)meidendag. Beginnend met een algemene meiden rugbytraining voor leden en niet-leden en dan gevolgd door een Meiden Sevens Toernooi. Alle meiden van 12 t/m 16 jaar uit Purmerend en omstreken, jullie zijn uitgenodigd.

En vooraf het weekend hebben we, toevallig, vooraf gaand aan Neerlands leutigste feestgebeuren, ons laatste maandgebeuren "Back to tour again", waar je je mooiste tour herinneringen kunt ophalen. Heb je nog oude tour kledij of andere attributen, trek dit aan en kom langs. Op het grootscherm zullen ondertussen menig, reeds vergeten, plaatje de revue passeren. En voorafgaand aan dit festijn, hebben we de maandelijkse team training (we starten ditmaal om 20.00 uur), in ieder geval voor het 3e team, maar ook liefhebbers van 2e, colts of damesteam zijn welkom. Dan lekker douchen en om-/verkleden!

Fijn weekend,
Hans

Weekendprogramma

Het weekprogramma (week 9), volg onze site inzake afgelastingen of de omkeerregeling:

vrijdag 28 februari (bestuursafgevaardige: nvt)
20.00 uur: speciale 3e team en liefhebbers training (iedereen is welkom, gasttrainer aanwezig)
20.30 uur: Back to tour again (voor iedereen die wel eens op tour is geweest of wil gaan)

zaterdag 1 maart (bestuursafgevaardige: ??)
xx.xx uur: RC Waterland (turven en benja's zijn vrij)
xx.xx uur: RC Waterland/WF (mini's zijn vrij)
xx.xx uur: RC Waterland (cubs zijn vrij)
xx.xx uur: RC Waterland/WF (junioren zijn vrij)
15.00 uur: RC Waterland 1 - Eemland RC 1 (1e team, verzameld om 13.00 uur)

zondag 2 maart (bestuursafgevaardige: Bianca)
09.30 uur: Vriendinnenrugbytrainingsdag (voor meiden van 12 t/m 16 jaar, tot 10.30 uur)
11.00 uur: Meiden Sevens Toernooi (diverse teams)
xx.xx uur: RC Waterland Dames (ondersteuning en deelname Meiden Sevens)
xx.xx uur: RC Waterland Colts cluster (colts zijn vrij)
xx.xx uur: RC Waterland 3 (3e team is vrij)
xx.xx uur: RC Waterland 2 (2e team is vrij)

Het barrooster voor komend weekend*):
zaterdag 1 maart:
14.30 - 17.00 uur: Bar: vrijwilliger(s) gezocht en keuken: vrijwilliger gezocht
17.00 - sluitingsuur: Bar: Corine F. en Mascha R. en keuken: Gonnie V. en Francine A.
zondag 2 maart:
10.00 - 15.00 uur: Zullen de Daames zelfs oplossen, vrijwilligers zijn welkom
*) zelf voor vervanging zorgen als je niet kunt, aub

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 3 maart (19.30 - 21.30):
Dennis Kraay
Andrejs Aleksandrovs