Rugby is een sport voor sportieve jongens en meisjes van alle leeftijden. Je leert er samenwerken en respectvol met de tegenstander en elkaar omgaan. Rugby Club Waterland heeft verschillende jeugd- en seniorenteams. Het eerste team speelt op het hoogste niveau van Nederland en de dames zijn opweg kampioen te worden. Ook heeft de club een bruisende jeugdafdeling. Vanaf zes jaar kun je al terecht bij deze sociale, sportieve vereniging. Als je kennis wilt maken met de rugbysport ben je welkom op de ‘Waterland Experience Day’ zaterdag 26 oktober op de Van IJsendijkstraat 376 naast sporthal De Beukenkamp.

Jeugd van 6 tot 12 jaar kan gratis meetrainen van 11:00 tot 13:00. Daarna gaan de kinderen samen lunchen in de kantine. Van 12 tot 18 jaar ben je welkom om een training mee te maken tussen 13:00 en 15:00. Er worden deze dag foto’s gemaakt. Achteraf kun je in de kantine zien hoe stoer je eruit zag op het veld. Na afloop krijgen deelnemers waardebonnen mee voor gratis trainingen. Senioren vanaf 18 jaar zijn welkom bij de trainingen op dinsdag, donderdag en vrijdag.