En dan is er weer.............de tweede coronagolf. Kantine weer dicht spelen met ouders maar zonder publiek. Dus dat houdt ook in dat we niet zoveel inkomsten hebben de komende tijd. Hebben we een mooi nieuw onderkomen mogen we er geen gebruik van maken.

Maar ik ga me nu maar bezig houden met de grote clubactie. Kon ik vorige week melden dat we bijna 12% loten hadden verkocht, inmiddels is dit gestegen tot 20%. Het gaat dus hartstikke goed en ik heb gehoord dat er leden zijn die nog moeten beginnen omdat ze eerst met kinderpostzegels langs de deur zijn gegaan. Dus ik hoop dat deze leden deze week gaan starten met de loten van de grote clubactie.

Ook voor onze leden en dus ook oud leden een oproepje om zoveel mogelijk via de QR code de loten aan te schaffen. Dit gaat dan coronaproof en dat is goed om besmetting tegen te gaan.

Het eerste superlot is ook verkocht. Het gaat naar het bedrijf van ons lid Jelle Hofman. Het bedrijf heet Spitz Digital en Jelle is actief in de branche Reclamebureaus. Dus als er leden zijn die een eigen bedrijf hebben neem eens contact op met Jelle, misschien kunnen jullie iets voor elkaar betekenen. Jelle bedankt voor de aanschaf van dit speciale lot.

Senioren laat je teammanager niet in de kou staan en draag er zorg voor dat je groep ook weer een superlot aan kan schaffen. Snap je niet wat ik bedoel neem contact op met je teammanager.

Jeugdleden mocht je je boekje vol hebben en dus een nieuw boekje willen geef het door aan je teammanager en er wordt zo snel mogelijk iets geregeld.

Voor iedereen weer een mooie week en volgende week hoop ik weer een mooie tussenstand door te kunnen geven

Hans Spaan