Jannes Pijnenburg en Roberto Warmerdam zijn ook voor het volgende duel van Nederland Heren XV geselecteerd. Het nationale team speelt zaterdag in Enköping tegen Zweden. Deze interland is voor Nederland de laatste wedstrijd in de European Nations Cup. Dat ons land zal eindigen als vierde in de ENC 1B poule staat al vast. Nummer drie Moldavië is met negen punten meer niet meer te achterhalen en Polen dat nu vijfde staat is al uitgespeeld.

De ploeg van bondscoach Alex Chang vertrekt aankomende donderdag naar het Scandinavische land. Rugby Club Waterland wenst Oranje, en in het speciaal natuurlijk Jannes en Roberto, heel veel succes zaterdag!

Op onze website kan je een lijst vinden met spelers/speelsters die voor de Nationale teams in verschillende leeftijdsklasse’s uitkwamen.