RCW Bootcamp

De samenstelling van de RCW Bootcamp team is heel gevarieerd wat het erg leuk maakt om met elkaar te trainen. Werken met beperkte middelen, maar met heel veel variatie en creativiteit. Bij de bootcamp combineren we veel verschillende trainingsmethoden. Zo trainen we kracht, conditie en coördinatie. Met behulp van looptraining, training eigen lichaamsgewicht en coördinatie training werken we toe naar een fit lichaam. Iedereen kan meedoen, ongeacht leeftijd, geslacht of fysieke gesteldheid.

Faciliteiten en locatie

De bootcamp lessen worden verzorgd bij Rugby Club Waterland. Deze sportaccommodatie heeft alle voorzieningen die nodig hebt om lekker te komen sporten. Zo kan gebruik gemaakt worden van de kleedkamers en is een fijn clubhuis om even te ontspannen.

Enthousiast geworden? Meedoen?

Lijkt het je leuk om een keer mee te doen met de bootcamp? In de maand oktober kan je gratis proeftrainingen volgen: Geef je op via bootcamp@rugbyclubwaterland.nl. Wil je direct lid worden? Dat kan je doen door het invullen van het inschrijfformulier.

Inschrijfformulier

Een inschrijfformulier kun je hier downloaden, je kunt deze digitaal invullen maar vanwege de verplichte handtekening niet direct versturen. Het mag wel met handtekening ingescand en via e-mail teruggestuurd leden@rugbyclubwaterland.nl worden. Fysiek afgeven op de club of via de post kan natuurlijk ook. Ons postadres is: Postbus 1042, 1440 BA te Purmerend

Trainingstijden *

Dinsdag : 19.00 - 20.00 uur