Woensdagavond vindt op de rugbyclub de achtste bijeenkomst plaats van Supporters van Waterland. De avond start voor de leden van Supporters van Waterland die zich daarvoor hebben opgegeven om 19:00 uur met avondeten. Het eten wordt deze keer verzorgd door clubsponsor Italiaans Restaurant Nerone! Om 19:30 uur zal de bijeenkomst echt beginnen. Ben je nog geen lid van Supporters van Waterland, maar zou je dat wel willen worden. Dan ben je ook om 19.30 uur natuurlijk ook van harte welkom. Meer informatie over Supporters van Waterland kun je hier vinden.

We hebben de volgende punten op de agenda staan:

• Opening
  • Financiën
  • Benoeming bestuurslid
  • Ingekomen ideeën/initiatieven
  • Pauze
  • Stemming
  • Rondvraag/sluiting

Natuurlijk zijn de nieuwe ideeën/initiatieven het belangrijkste onderdeel van de avond. De aanwezige leden zullen zich buigen over de volgende zaken:

• Marcel Tierie: Extern horecapunt
  • Arjan Konijn: Scheidsrechters tenue
  • Bestuur SVW: Boarding kunstgrasveld
  • Maarten Rabelink: Beginnersguide
  • Frank de Boer: Camerastellage
  • Hans Spaan: Kledingtassen
  • Koos Veltman: Harmonicatent
  • Ideeën/initiatieven nieuw clubgebouw

Na presentatie van de bovenstaande ideeën/initiatieven zullen ze per item stemmen of zij budget willen vrijmaken om het te realiseren. Het bestuur van Supporters van Waterland hoopt op een grote opkomst en een gezellige avond!

Arjan Konijn, Maarten Rabelink, Robin van der Velde en Willem Muller