RCW Stratentoernooi – Zaterdag 8 april 2023

Vrienden en fans opgelet. Na 10 jaar is het Stratentoernooi weer terug! En wel op zaterdag 8 april. Jarenlang was het een dag waarbij onervaren en ervaren sporters in een toernooi korte wedstrijden speelden om de beker. Maar misschien wel het belangrijkste: gezelligheid, verbroedering en ontmoetingen. Na enkele jaren van afwezigheid is het befaamde toernooi weer terug. Een uitgelezen moment om kennis te maken met rugby op een laagdrempelige manier. Hoe het werkt lees je hieronder.

Je kunt je opgeven in teams van 7 personen en voorafgaand aan het toernooi zijn er speciale trainingen ter voorbereiding. Afsluitend is er een heerlijke bbq.

Datum: zaterdag 8 april
Tijd: 10:00-17:00
Teams: Minimaal 7 personen, meer mag. Daarvan zijn maximaal twee leden (Ingeschreven bij de bond) en vijf niet-leden.
Opgeven via: rugbyclubwaterland.nl/stratentoernooi
Vragen: evenementen@rugbyclubwaterland.nl
Trainingen: donderdag 30/03; dinsdag 04/04 en donderdag 06/04. Op 07/04 is het veld beschikbaar voor zelfstandige trainingen.