Het weekendprogramma, foto’s, wedstrijdverslagen. Je zag het tot begin maart allemaal voorbij komen op onze website en social media. Tot het coronavirus in Nederland opdook.... Omdat het nu stil is op het rugbyveld is het ook online een stuk stiller. Maar de komende tijd zullen we ons weer vaker laten horen. Dit keer niet om de club te promoten maar onze sponsoren die in deze moeilijke tijd ook steun kunnen gebruiken. Zo hebben we een aantal horeca sponsoren die geen gasten meer mogen ontvangen en bijvoorbeeld zijn overgeschakeld op het bezorgen en/of het afhalen van eten. De komende weken promoten we via onze website en social media deze sponsoren! Geef ze een steuntje in de rug(by)!

Rozemeijer

Heel wat leden van Rugby Club Waterland hebben al eens gegeten en/of gedronken bij Rozemeijer op Padjedijk 1 in Purmerend. De eigenaren staan/stonden namelijk zelf ook op het rugbyveld en zijn nu trotse shirtsponsor van het tweede herenteam van Waterland. Helaas is een bezoek aan Rozemeijer momenteel dus niet meer mogelijk. Maar het eten hoef je zeker niet te missen. Je kan de gerechten van het maandmenu en uiteraard ook de bekende burgers en zelfgemaakte friet telefonisch bestellen. Vervolgens kan je deze bestelling laten bezorgen of ophalen bij Rozemeijer.

Rozemeijer is alleen op maandag niet geopend, op alle andere dagen kan je vanaf 16:30 uur je bestelling voor bezorging en afhalen doorgeven via telefoonnummer 0642706699.

Volg de Facebookpagina van Rozemeijer om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws. Ook op Instagram kan je op de hoogte blijven van de nieuwe maandmenu's van Rozemeijer.

Liefs,

Rugby Club Waterland