Afgelopen woensdag waren de dames van handbalvereniging JuRo Unirek VZV bij RC Waterland te gast voor een rugbyclinic. Ze kregen training van een aantal dames van RCW JuRo Unirek en leerden zo de beginselen van het passen en tackelen. Hoewel er donkere wolken over het complex van Waterland rolden gooide het weer gelukkig geen roet in het eten en werd het een hele leuke clinic. De training werd afgesloten met een wedstrijdje waar het er zeer fanatiek aan toe ging. Maar het belangrijkste van alles, er werd ook heel veel gelachen! De rugbydames komen dan ook nog graag een keer naar ’t Veld voor een handbalclinic!

Na afloop van de training kreeg Jennie Schrooder van JuRo Unirek van de speelsters van Waterland twee wedstrijdshirts aangeboden. Het ingelijste shirt krijgt een mooie plek op het kantoor van JuRo Unirek in Opmeer!