2e Klasse Noord: RC Waterland - RC Dwingeloo (39-10)Zaterdag vielen de wedstrijden van Rugby Club Waterland letterlijk in het water, de hevige regenval zorgden ervoor dat de drie thuiswedstrijden van de Cubs, Junioren en RC Waterland 1 niet konden doorgaan. Ook de TBM hoefde niet af te reizen naar Almere. Maar ‘na regen komt zonneschijn’ en dus was er zondag gelukkig wel rugby! In Purmerend speelden de dames tegen RC Dwingeloo, het publiek hoefde zich daarbij niet te vervelen want beide teams maakten er een leuke wedstrijd van. Daarin was Waterland wel duidelijk de sterkste, 39-10. Voor RC Waterland 2 (met aanvulling van RC Waterland 3) was er minder te vieren, de ploeg moest zwaar onderbezet afreizen naar Den Haag. Het werd in het bekerduel daardoor eenvoudig prooi voor Haagsche 3, 85-12. Kijk verder voor de wedstrijdfoto’s van de dameswedstrijd.