Na 3 rondes van het Zeslandentoernooi staat Engeland aan kop op de ranglijst. Maar het wordt op de voet gevolgd door Ierland dat het toernooi de laatste twee jaar won. Beide landen treffen elkaar in de laatste ronde op 18 maart 2017. Als er in de vierde ronde (10/11 maart) geen gekke dingen gebeuren zal de laatste ronde een enorm spannende finale worden.

Wil je niets van dit spektakel missen dan ben je op 18 maart natuurlijk van harte welkom bij RC Waterland, alle wedstrijden zullen die dag worden uitgezonden op groot scherm.  De dag start om 13:30 uur met Schotland-Italië. Daarna komt om 15:45 uur Frankrijk in actie tegen Wales. De laatste wedstrijd op deze finaledag is dan Ierland-Engeland, deze wedstrijd begint om 18:00 uur.

Natuurlijk is tijdens de wedstrijden de bar en de keuken open!