Clublogo Quiz

mrt 22, 2020

Hoe bekend ben jij met de clublogo's van alle Nederlandse rugbyclubs? Je gaat er in deze quiz achter komen!

Zodra je op Volgende klikt begint de quiz direct. Je krijgt 15 meerkeuze vragen over de logo's van Nederlandse rugbyclubs. Je krijgt daarbij wel een aanwijzing in welke provincie de club speelt. Denk niet te lang over de vragen na, er is beperkte tijd om de quiz af te ronden. En uiteraard, net als bij rugby zelf is vals spelen uit den boze, ook al kijkt er nu geen ref mee. Gebruik dus geen tools om de logo's te herkennen ander dan je eigen brein.

Oja, uiteraard hebben we alle clubnamen uit de logo's gehaald. Leuker kunnen we het wel maken, niet makkelijker! 🙂

Voordat je start vul je hieronder je naam (en eventueel de club waarvoor je speelt) in. Niet serieuze of kwetsende namen zijn uiteraard niet toegestaan.

Naam
Club