Het eerst team van Rugby Club Waterland heeft de goeie seizoenstart ook afgelopen zondag een goed vervolg gegeven. Met maar liefst 95-7 werd thuis gewonnen van DSR-C 1. Even daarvoor had ook het tweede team een knappe overwinning behaald. Waar de afgelopen jaren AAC 2 vaak een moeilijke horde was werd er nu met 31-5 gewonnen (foto’s). Buiten Purmerend werd er minder succes behaald. Zowel het derde herenteam als het damesteam hadden een verre uitwedstrijd op het programma staan. In Zevenaar verloor Waterland 3 met 29-10 van ZRC de Duuvels (verslag en foto’s) en de dames ging in Deventer met 27-19 onderuit.

Een dag eerder kwamen de cubs en de junioren in actie. De cubs in de CUP competitie wonnen met 5-26 van RC The Dukes, de junioren kwamen in Den Bosch ook in actie tegen The Dukes, zij verloren met 49-10.

Wedstrijdverslagen en wedstrijdfoto’s van dit weekend zijn natuurlijk weer van harte welkom, bericht de webmasters via Contact in het menu!