Op zaterdag 16 november 2013 wordt de opleiding Scheidsrechter IRB 1 georganiseerd. Deze opleiding is een introductie op scheidsrechtersgebied. Het doel van deze opleiding is om wedstrijden veilig en met plezier te leiden. Tijdens deze opleiding worden de volgende onderwerpen aangereikt: Uitleg van het spel, veiligheid bij contactsituaties, taken van de scheidsrechter en grensrechter, ontwikkeling bij jonge spelers, voordeelregel, communicatie en positie kiezen op het veld.

Geslaagde deelnemers ontvangen het officiële IRB 1 Official certificaat! Wil je deze opleiding volgen, geef je dan snel op via het contactformulier.

De dag start om 09:15 uur en eindigt zo rond 17:00 uur en zal bij voldoende deelnemers plaats vinden op ons eigen complex. Deze cursus zal voor leden van de club betaald worden door Rugby Club Waterland, wat wel zal betekenen dat de deelnemers dan gevraagd zullen worden om zo nu en dan een (jeugd)wedstrijd te fluiten. Voor vragen kun je terecht bij wedstrijdsecretaris Arjan Konijn (ws@rugbyclubwaterland.nl).

Inschrijfformulier Scheidsrechter IRB 1

[contact-form-7 id=”4151″ title=”Scheidsrechter 1″]