Waar normaal het seizoen nu op haar einde zou lopen, gaan we nu er gelukkig meer versoepelingen komen, wat langer door! Zo komen er voor de Cubs, Junioren en Colts o.a. nog twee rugby 7’s toernooien aan (meer info volgt later!). Voor onze Turven (6-7 jaar), Benjamins (8-9 jaar) en Mini’s (10-11 jaar) organiseren we een Open training op 19 juni 2021. Iedereen (5 t/m 11 jaar) mag dus meetrainen. Naast onze eigen spelers is dit dus voor anderen een ideaal moment om te kijken of rugby iets voor hem/haar is. Neem je als lid een vriendje of vriendinnetje mee om mee te trainen? Dan ontvang je een klein presentje van de club. Natuurlijk is het ook een mooi moment om ons schitterende nieuwe clubhuis te komen bekijken!

Omdat we dit seizoen maar weinig onze clubkleuren, rood/wit/blauw, in actie hebben kunnen zien op het veld is het thema van deze ochtend ‘Wear Waterland’. Kom dus zoveel mogelijk in onze eigen kleding/kleuren! De training is van 10:00 tot 12:00 uur. De kleedkamers van ons nieuwe clubhuis kunnen dan weer gebruikt worden. Vragen? Stel ze bij onze jeugdvoorzitter Marcel Tierie via jeugd@rugbyclubwaterland.nl.