svwEen sportclub als RC Waterland kan simpelweg niet zonder vrijwilligers. Er zijn helaas geen kaboutertjes die als we even niet kijken het clubgebouw schoonhouden, de lijnen op het veld zetten of zorgen dat de biertap nooit droog komt te staan. Kortom, zonder de mensen die de handen uit de mouwen steken voor de club is er ook geen rugby.

Voor Supporters van Waterland dan ook de reden om jaarlijks tijdens het Rugby Club Waterland Gala deze mensen in het zonnetje te zetten vanwege hun support aan de club. De nominatie’s voor ‘Supporter van het jaar’ zijn….

In willekeurige volgorde zijn genomineerd:

Brigitte Kanitz , Harrie Oudekerk en Els Oudekerk

Wij feliciteren deze vrijwilligers met hun nominatie’s en zien ze dan ook vol trots terug op het Rugby Club Waterland Gala op 28 april 2012! Tijdens het gala zullen de aanwezigen bepalen wie zich ‘Supporter van het jaar’ mag noemen. Bekijk hier de eerdere winnaars