Op de plek waar in 2012 de heren van RC Waterland 1 de promotie vierden naar het hoogste niveau van Nederland. Het veld waar de dames in 2013 kampioen werden van de Tweede Klasse. Waar talloze tackles werden gemaakt en natuurlijk ook gemist. Op die voor Rugby Club Waterland historische plek, verwelkomen wij komende zaterdag onze nieuwe buren. Want dan opent de multifunctionele sportaccommodatie officieel de deuren!

Rond 11.45 uur zal de naam van de nieuwe accommodatie op het plein voor het complex bekend worden gemaakt. Daarna opent het nieuwe sportpaleis voor iedereen haar deuren en start het middag- en avondprogramma voor alle belangstellenden. Iedereen is van harte welkom.

Maar liefst 29 jaar lang waren de Beukenkamp en Rugby Club Waterland buren, maar inmiddels is begonnen aan de sloop van de sporthal die in 1971 werd geopend. Waar we dus afscheid nemen van deze buur, verwelkomen we met veel genoegen de nieuwe. De club hoopt dat de opening van de multifunctionele sporthal dat de stad Purmerend de komende jaren zich verder gaat ontwikkelen als sportstad. Purmerend, van harte gefeliciteerd met de opening van deze nieuwe sporttempel!