Afgelopen dinsdag (12 februari 2019) is het nieuwe sponsorcontract met Rabobank Waterland en Omstreken ondertekend. Hiermee beoogt de bank vooral onze activiteiten voor de jeugd de komende twee jaar te versterken. Je vindt de Rabobank binnen de club terug op de wedstrijdshirts van de Cubs, Junioren en Colts, op de boarding rondom het veld en met een advertentie in het clubblad. Naast deze financiële bijdrage zal Rabobank de club ook gaan ondersteunen in het kader van hun Programma Verenigingsondersteuning. Hiermee krijgen wij advies op het gebied van vrijwilligersbeleid en van duurzaamheid. NOC*NSF neemt hierbij de projectbegeleiding voor haar rekening. Op de foto mevrouw Lea Sterenborg-Pinxt, commercieel directeur van Rabobank en Ton Termeulen, vice voorzitter van Waterland.

Dit tekenmoment is tevens het startsein voor onze deelname aan de Rabobank Clubkas Campagne. Hierin kunnen leden van de Rabobank een stem uitbrengen op een club in de regio. Rabobank stelt een bedrag van € 100.000,= ter beschikking dat naar rato van het aantal uitgebrachte stemmen onder de deelnemende clubs wordt verdeeld. Heb je een rekening bij Rabobank en ben je nog geen lid? Schrijf je dan hier geheel gratis in als lid. De stemperiode is van 23 april tot en met 14 mei, maar voor die tijd meer informatie over deze actie op onze site.