Ja hoor er mag weer getraind worden door iedereen. Wel onder bepaalde voorschriften maar we mogen weer en dat is goed voor iedereen. Ook met de verkoop is weer een lichte stijging te zien, maar er zit meer goed nieuws in de lucht. Zoals ieder wel heeft gelezen is de bouw van ons clubhuis met enige vertraging weer herstart en we kijken uit naar de opening. Op dit moment zijn er 626 loten verkocht en dat is 37% van het aantal wat vorig jaar is verkocht.

Voor onze jeugdleden jullie kunnen nog tot 26 november verkopen via je boekje want ik kom alle boekjes ophalen op donderdag 26 november.

Ik heb begrepen dat jullie ook nog veel loten verkocht hebben die nog niet geregistreerd zijn. Doe dus nog anderhalve week je best en geef mij daardoor maar lekker veel werk te doen.

Voor de senior leden die nog geen loten gekocht hebben het kan nog altijd via de QR code die in dit bericht vermeld is. Ik hoop dat ieder lid weer blij is dat er weer gesport mag worden en dus sluit ik af met te zeggen : Veel sport plezier de komende week en blijf gezond.

Met gezonde groet,
Hans Spaan