Nederland U20Nederland U20 dat in Tsjechië meedoet aan het Europees Kampioenschap heeft op een indrukwekkende manier de finale behaald! De ploeg die onder leiding staat van Rugby Club Waterland trainer Ronald Berrevoets versloeg vandaag in Praag tegenstander Oekraïne met maar liefst 63-5. Net als in de wedstrijd tegen Hongarije mochten de Waterland spelers Jesse Talman en Roberto Warmerdam als invallers hun steentje bijdragen in de hoge score van Nederland. Jeroen Trimpe Burger moest helaas de hele wedstrijd vanaf de bank bekijken. Maar ook hij zal natuurlijk blij zijn dat hij samen met zijn teamgenoten zaterdag de kans heeft op de Europese titel! In de finale moet Nederland U20 daarvoor afrekenen met het gastland Tsjechië, dat vandaag Zwitserland met 19-8 versloeg. De eindstrijd in Praag begint om 17:00 uur.