Sommigen zullen blij verrast zijn als bij thuiskomst van vakantie ineens Lara van der Linden en Amber Laan op de deurmat liggen. Voor de lezers waarvan de vakantie nog moet beginnen: neem het prachtige blad lekker mee! Zon, zee, strand en een cocktail met de Try-Out op schoot. Beter kan niet! 😉 Na nog een duik in het water en een rondje zonnebrand willen we je in de nieuwe Try-Out Magazine graag voorstellen aan onze nieuwe Penningmeester: Ivo Tiekink. Wie is de man die zich gaat ontfermen over de in- en uitgaven van onze club?

Als je dan eenmaal bevangen bent door de hitte, trek je je even terug op de hotelkamer waar de airco vol aanzet. Hoog tijd voor een lui momentje. Nog genoeg te lezen in de Try-Out, dus pak hem er maar weer lekker bij! Lara van der Linden draagt de captainsband over aan Amber Laan. En ze hebben bij die overdracht dringende vragen die ze aan elkaar stellen. Ook de eerste Internationals van Waterland, Jannes Pijnenburg en Roberto Warmerdam, staan te trappelen om je te vertellen hoe het voelt om in een oranje-shirt te spelen.

Maar er is meer. De redactie van Try-Out Magazine heeft hard gewerkt, en was toe aan een welverdiende vakantie. We gingen Barcelona! Omdat we het niet konden laten en we een behoorlijk rugbyhart hebben, bezochten we daar een rugbywedstrijd in Camp Nou. Ondanks dat het vakantie was schreven we meteen maar even een ‘stukkie’! De finale van de Franse competitie werd gespeeld in het immens grote stadion, met bijna 100.000 rugbyfans. Een Franse clubwedstrijd in Spanje? Ja dat lees je goed. Hoe dat kan? Je leest het in het magazine!

De dikste Try-Out Magazine ooit is echt de moeite waard om te lezen. En niet alleen op een regenachtige donderdag, maar ook een zonnige maandag, of dus lekker op vakantie. Er staan nog veel meer interviews in, die je mooi kunt bewaren voor het vliegtuig terug naar Nederland. Dat kan niet anders dan een topvakantie worden! Een hele fijne zomer toegewenst!