Op woensdag 2 november staat er voor de leden van Supporters van Waterland (SvW) de jaarlijkse bijeenkomst op het programma. Op deze avond blikken we terug op de zaken die door SvW zijn gerealiseerd. Er worden nieuwe ideeën gepresenteerd en de leden beslissen vervolgens zelf welke ideeën financiële steun krijgen. De initiatieven-bus is inmiddels gesloten.
Onderstaand een korte omschrijving van de initiatieven:
1: Oude spelersshirts inlijsten en ophangen;
2: Shelter-tent voor beach toernooien en dergelijke;
3: Fotoboek om dames te eren;
4: Gereedschap voor onderhoudsploeg RCW;
5: Wall of Fame;
6: Hondje om zware BBQ te verplaatsen;
7: Glazenwasser-set;
8: Matten voor rondom gebouw.

De personen die met deze mooie ideeën zijn gekomen, zullen dit volgende week presenteren. De bijeenkomst start om 19:30 uur bij RCW. Wil je nog een hapje mee eten om 19:00 uur, laat dit dan uiterlijk zondag weten via supportersvanwaterland@rugbyclubwaterland.nl.

Supporters van Waterland is een aparte vereniging naast Rugby Club Waterland met het doel de rugbyclub door middel van bijdragen of volledige financiering te ondersteunen in aan te schaffen goederen of af te nemen diensten. SvW heeft een eigen ledenbestand, de leden betalen jaarlijks 50 euro contributie. Die contributie wordt gebruikt voor de ondersteuning van RC Waterland.

Nog geen lid en wil je meebeslissen in welke doelen we steunen? Het is mogelijk om je woensdag voorafgaand aan de bijeenkomst (19:30 uur in het clubhuis van RC Waterland) in de schrijven. Je ontvangt dan de officiële RC Waterland supporterssjaal als welkomstcadeau. Mail voor meer informatie naar supportersvanwaterland@rugbyclubwaterland.nl