UPDATE 28 MEI 2019
De inschrijving voor de boerderij is inmiddels gesloten. Om toch nog in te schrijven, of voor meer informatie neem contact op met ameland@rugbyclubwaterland.nl.

Het beachrugby toernooi van Ameland wordt dit jaar gehouden op 14, 15 en 16 juni 2019. En dit jaar is het een jubileum editie, het toernooi zal namelijk voor de 20st keer worden gehouden. Een bijzondere editie waar wij als Rugby Club Waterland bijzonder trots op zijn. Dus dit feestje wil je niet missen!

Ook dit jaar is er weinig veranderd in de organisatie, Tessa Sonderman en Amber Laan nemen dit weer op zich. Dezelfde boerderij ‘De Kiewiet’s Hoeve’ staat weer tot onze beschikking van vrijdag 14:00 t/m maandag 10:00. Via onderstaand formulier kun je vanaf vandaag inschrijven en dan bevestig je de reservering door deze te betalen. Je reservering is pas definitief als de betaling binnen is.

Om de boerderij vol te krijgen zijn we met andere partners club in gesprek. Dus wil je verzekerd zijn van je plekje, geef je dan zo snel mogelijk op. Op 1 mei maak ik een definitieve keuze op basis van de aanmeldingen die dan binnen zijn. Dus geef je voor 1 mei op!

De Kiewiet’s Hoeve
De kosten voor de boerderij zijn €18,- per nacht (incl. ontbijt en drankjes). Iedereen moet voor zijn of haar eigen beddengoed zorgen. Onderlaken en kussensloop zijn verplicht. Deze zijn eventueel te huur, ter plaatse kan je dit zelf regelen met de verhuurder van de boerderij.

Boerderij BBQ
De traditionele BBQ op zaterdagavond zal natuurlijk niet ontbreken. Kosten zijn € 15,00 p.p. (incl. wat drank). Deze BBQ is uiteraard voor alle Waterlanders en supporters toegankelijk, mits vooraf aangemeld en betaald. Ook als je niet op de boerderij overnacht ben je van harte welkom.

Betaling
Je kunt het totaalbedrag overmaken naar rekeningnummer NL65 ABNA 0439 2799 92 tnv T.M. Sonderman onder vermelding van je naam en aantal overnachtingen en eventueel BBQ. De betaling graag zo snel mogelijk voldoen wil je je aanmelding definitief maken. Zodra je betaling binnen is krijg je daarvan binnen twee weken een bevestiging via e-mail.

Kosten annuleren
Mocht je onverhoopt na aanmelding en betaling toch niet mee kunnen kun je een ten alle tijden het geld van de BBQ terug krijgen tot het moment dat de boodschappen zijn gedaan. Ook krijg je 100% van de betaling terug als je voor 1 mei je weer af moet melden. Vanaf 1 mei en tot 1 juni krijg je het overnachtingsgeld voor 50% terug. Vanaf 1 juni kun je helaas geen geld meer terug krijgen. Als je iemand kan vinden voor jou betaalde plek mag je ‘ruilen’. De betaling moet je dan onderling regelen, geef wel via de e-mail door wie jouw plek inneemt.

Voor vragen en opmerkingen, problemen en oplossingen kun je mailen naar ameland@rugbyclubwaterland.nl.

Op naar de 20st editie van Ameland Beach Rugby Festival!

Tessa en Amber