… een RC Waterland shirt/sjaal en een fotocamera! Want daarmee kun je deze zomer een prijs winnen!

Ga je met je ouders naar de camping in Frankrijk, maak je met vrienden Chersonissos op Kreta onveilig of vier je je vakantie gewoon in eigen land? Maak dan op een leuke locatie hier een foto van en zorg er dan natuurlijk ook voor dat deze foto een hoog RC Waterland gehalte heeft. Dus vergeet niet je Waterland sjaal, shirt, pet, bal, etc in je tas te stoppen voordat je vertrekt.

Ben je dat toch vergeten mee te nemen, wees creatief en beeld RC Waterland op een andere manier uit op je vakantie adres. Nog even een voorbeeld, Robin van der Velde, Maarten Rabelink en Bart Visser waren onlangs het tropische Ameland en maakten daar deze zonnige foto…

Supporters van Waterland zal de leukste inzendingen belonen met een prijs. Alle Waterlanders (jeugdleden, senioren, sponsoren, etc) mogen aan deze actie meedoen. De foto’s komen op de vernieuwde website rugbyclubwaterland.nl te staan.

Meedoen? Mail dan je foto voor 1 september 2011 naar supportersvanwaterland[at]rugbyclubwaterland.nl. Vergeet hierbij niet je naam en de plek te vermelden waar de foto genomen is! De winnaars worden via mail en de website op de hoogte gesteld.

Supporters van Waterland wenst iedereen een top zomer toe!