Beste leden en ouders van jeugdleden,

De zomerstop is ingezet en er zijn geen activiteiten meer op de club. Daarom lijkt het ons een juist moment om het clubhuis eens een goede wasbeurt te geven. Alles lekker schoon zodat we straks weer fris het seizoen 2016/2017 kunnen starten.

Daarom hierbij de oproep aan jullie om met zijn allen de handjes in het sop te steken en ons clubgebouw weer te laten blinken. Dit willen we met zo veel mogelijk vrijwilligers doen op zaterdag 2 juli 2016.

Oproep vrijwilligers voor de

GROTE SCHOONMAAK
Zaterdag 2 juli 2016
Aanmelden via secretaris@rugbyclubwaterland.nl

De planning zal er als volgt uitzien:
9:00 Koffie en om 9:30 start schoonmaak. Om 12:30 lunch want de vriezers moeten ook leeg. Rond 16:30 einde met aansluitend borrel want ook de fusten en de koelkasten moeten leeg.

Graag horen we wie er mee komt helpen zodat we van te voren kunnen inschatten of de voorraad voldoende is of dat er nog iets bij gehaald moet worden. Meld je aan met een reply op deze e-mail naar secretaris@rugbyclubwaterland.nl met je naam en met hoeveel personen je komt.

Heb je nog vragen of kun je bijvoorbeeld een dagdeel dan horen we dit ook graag.

Met vriendelijke groet,

Tessa Sonderman, Secretaris