Na Boedapest (2013), Berlijn (2014), Edinburgh (2015) en Sophia (2016) bleef het jaar 2017 tourloos voor de mannen van Rugby Club Waterland. En dat is natuurlijk eeuwig zonde, maar er stond helaas geen nieuwe tourcommissie op. Maar voor 2018 is er goed nieuws! Er is een nieuwe tourcommissie geformeerd en er is zelfs al een datum!

De tour is gepland op 13 t/m 16 april 2018. Een exacte locatie wil de tourcommissie nog niet laten weten maar spreken er Engels en het ligt ergens boven de stad die nu nog de meeste inwoners heeft in de EU. Nog eventjes dan…

De kosten zullen rond de 350 euro zijn, zodra er meer bekend is zullen we dat ook via de website vermelden. Maar wil je al verzekerd zijn van een plekje in de bus dan kan je je nu al aanmelden op de intekenlijst op het prikbord in het clubgebouw!

Voor meer info kunnen jullie terecht bij de nieuwe tourcommissie: Smelly, Peewee, Glitter en Dobski