Het was en drukke zondag bij Rugby Club Waterland, de Purmerendse club was gastheer voor plaatsingstoernooi voor damesteams voor de Nationale Sevens. De deelnemende teams kwamen niet alleen uit Nederland maar ook het nationale team van België speelde mee. De Belgische dames speelden in een poule met o.a AAC uit Amsterdam en Nederland B. De teams die over de twee andere poules waren verdeeld speelde echt voor de plaatsing van de Nationale Sevens. De dames van RC Waterland eindigde zondag uiteindelijk op de zevende plaats. Het team van Castricum was het sterkst, zij wonnen de beslissende wedstrijd van de Utrechtse Studenten dat dus als tweede eindigde. The Wasps uit Nijmegen legde beslag op de derde plaats. Volgende week zondag (22 april) is er opnieuw een plaatsingstoernooi, dan in Rotterdam. Kijk verder voor de wedstrijdfoto’s.