De NRB heeft gisteren de nieuwe indelingen van de competities voor het komende seizoen gepubliceerd. De poule indelingen en het wedstrijdprogramma’s van de teams van Waterland zijn natuurlijk op deze site terug te vinden. Het cubs-team dat uitkomt in de Voorcompetitie Plate N/W (cluster met Haarlem) hebben op 10 september 2011 de eer om de eerste kick-off in het nieuwe seizoen voor Waterland te nemen. Zij spelen dan thuis tegen het combinatieteam Bulldogs/Gooi, daarna speelt ook het andere cubs team (ook in cluster met Haarlem), tegenstander is BSN. De Junioren starten het seizoen buiten de Purmerendse stadsgrenzen tegen Haagsche/WRCH. Een dag later is het ‘volle bak’ op ons rugbyveld met maar liefst drie senioren wedstrijden. Het nieuwe Waterland 3 speelt tegen ‘t Gooi 4, daarna neemt Waterland 2 het op tegen RC the Smugglers en tenslotte zal het eerste team spelen tegen RC the Bassets. Het damesteam moet nog even geduld hebben voordat zij de rugbywei in mogen, de eerste competitiewedstrijd, tegen Alkmaarse RUFC) staat gepland op 2 oktober 2011.

Bekijk hier de poule-indelingen en de programma’s: